pondelok 16. novembra 2009

Droga? DROGAA!!!

... sedím tu sám a ticho
predstieram radosť no v srdci prázdno,
dávam svetlo no sám som ho stratil,
jediné svetlo je žiara monitora.

sorry - i ja som padol pred najväčšou drogou tohto sveta - FACEBOOKom.
možno nie je najväčšia, ale je strašne rafinovaná...
teraz som už rád aspoň z toho že to viem. Ospravedlňoval som sa výrokom :"Veď evanjelizujem na ňom." Ale podľa ovocia spoznáš svoju prácu. A moje ovocie?
Áno. Boli ľudia, o ktorých viem, že moje preložené články ich nejak ovplyvnili a povzbudili. Ale až som sa preľakol keď som zistil, že namiesto :"Ďakujem" som čakal "aký úžasný príspevok si napísal (...si skvelý)".

Dnes to už viem - FB ma ťahalo od podstaty. Evanjelizovať na ňom môžem - ale musím si strážiť i svoje vnútro, ktoré mi za ten čas pekne zhnilo.
Teraz to už viem.

Koľko dobra som zameškal. Koľko krásnych chvíľ som vymenil za stoličku pred PC.

Žiadne komentáre: