nedeľa 8. februára 2009

Birthday celebration


Dnes sme slavili. Ja a Ludka. Vcera mala 19. Kazdy rok to tak spajame dokopy, niekedy este aj s Lubovimi narodkami (nas godfather). Prisiel aj duchovny otec a krstna. Nemam rad taketo oslavy. Neviem sa akosi rozpravat s dospelimi - urcite nie s tymito. S duchovnym by som chcel niekedy sa porozpravat tak otvorene, trosku zafilozofovat a nechat sa poucit... ale pred nasimi nie. Este ked si spomeniem na dnesny rozhovor s ocom o zahranici ( napadlo ma totiz ze by som mohol ist studovat grafiku do USA - to som mu sice nepovedal ale nieco zacul a zacal...). Ja mu nedokazem vysvetlit ako to myslim, ako to chcem, lebo si myslim ze by ma nepochopil a keby som mu este povedal ze chcem skoncit vysku a ist kvoli studiu grafiky do USA tak... WELCOM TO HELL. Ale vratim sa k oslave. Duchovny sa vraj u nas citi dobre. S Lubom si velmi dobre rozumeju (pomahal mu navrhovat dom taze hlavne kvoli tomu, ale proste su na jednej vlnovej dlzke myslim - aspon z casti urcite). Spolu s ocom prebrali temy ako Tisso a Hitler, presli na dnesnu politiku Fica a zaparali do nespravnosti KDH, potom sa ocitli v saune (duchovneho najnovsi konicek by sa dalo povedat - chce si aj on spravit v dome) a jej ucinky na organizmus .... ja som len pocuval a snazil som sa zakazdym nejak vyparit. Proste tu nie som "doma". A este duchovneho darcek... kupil mi flasku - Metaxa. No supa (pomyslel som si). Posledne co by som chcel od knaza je flasa. Nezeby som sa na neho hneval - nepozna ma tak dobre a potom som aj tak zistil ze mu to poradila Anicka (budes pikat :-D). Ale pozna ma ako spovednik a a tak a cakal som skor knihu abo hoc len kvety... :) ale to je uz jedno. Strasne ma potesil na omsi. Bola za mna a pri prosbach ked hovoril :"Pane, prosime ta o pozehnanie pre nasho brata Michala, ktory sa doziva krasneho jubilea 20 rokov" sa na mna usmial - bolo to citit ze to citi uplne uprimne - aspon mne sa to zdalo a to bol pre mna vacsi darcek od neho ako ta flaska. 

Krstna sa ma v poslednom case vypytuje len na Dominiku... a ja sa jej preto kvoli danej situacii snazim stale vyhnut. Ale stale sa to neda - ale pravdu jej nechcem povedat. Take veci vlastne nemam ani s kym rozobrat. S Ludkou sice dost casto a tom rozpravame - v poslednom case co raz viac. Ale i tak neviem... Mozno ze mam kopu ludi s ktorymi by som to mohol rozobrat, len sa bojim ze mi povedia to co nehcem pocut... :( Chcela ju vidiet tak som jej ukazal fotku z oznamka co mi dala.. Na ten den nikdy nezabudnem ked mi ho dala :) prisla k nam do Slanca, boli sme na hrade, dali sme si Vianocne darceky (dostal som sal) a zmeskali sme bus - bola to vlastne moja vina lebo som si to zle zorganizoval ale co uz - ja som aj tak chcel byt s nou co najdlhsie taze mne osobne to prislo vhod :) ale skoro mi preto umrzla - je velmi citliva na zimu. Bol to pekny den :) ... a teraz. Co je teraz? Sam neviem... mam ju strasne rad, ale uz sa bojim povedat ze ju lubim. Sklamal som sa asi a potrebujem sa asi ujistit alebo nabrat odvahu aby som to mohol povedat zase, hoc to citim... ale uz viac o tom tu nebudem - dnes urcite nie.

Taze ina tema este. Dnes som prisiel na klavesove skratky. Uz davnejsie som poznal tieto : 

† (alt a 0134) ‡ (alt a 0135) a ™ (alt a 0153) ale objavil som nove a jednoduhsie :-D budem asi tento tyzden skusat vsetky mozne kombinacie a zapisovat si ich :-D :

☺ (alt 1) ☻ (alt 2) ♥ (alt 3) ♦ (alt 4) atd.... skusajte a hrajte sa :-D je to sranda a druhych tym ohurite ked si s nimi budete pisat ;-) :-D 

↨♂♀♪►☼♫▒↕‼       :D

Žiadne komentáre: