utorok 3. februára 2009

2009-1989=20

Neukoncil som predosli clanok i preto, lebo dnes sa neda ani mysliet nejak extra fylozoficky :-D chcel som ho najprv napisat vcera, lenze tu sedela Ludka a potom Andrej taze sa nedalo. A dnes je to presne 20 rokov co som uzrel prvykrat svetlo sveta - alebo lepsie svetlo neoniek kosickej nemocnice... v kazdom okamihu dna, ked som si uvedomil, ze uz som tak stary :) som si spomenul na moju spoved z pred desiatich rokov. Duchovny mi vtedy blahozelal k mojmu veku a vravel, ze teraz to len pojde ako z kopca, ze sa nenazdam a bude tu 20, 30, 40 ... myslim, ze mal pravdu - uslo to strasne rychlo. TGV je sice stale najrychlejsie - neprekonal som ho, ale i tak... zbehlo to az sa bojim ci som nieco nezmeskal. Ludia sa obcas ocitnu tvarou v tvar otazke, ci to bolo spravne a ze keby sa to dalo tak ci by sa vratili a napravili to, alebo urobili uplne inak... Ja sa nesnazim na tuto otazku velmi mysliet. Spravil som chyby... a nebolo ich malo... ale spravil som ich aby som sa z nich poucil tak snad o dalsich desat rokov si budem moct zagratulovat, ze som zil lepsie, spravnejsie. Malo to tak byt a stalo sa. Treba sa pozerat pod nohy, aby sme nezakopli pri napredovani. Obcasne obzretie nie je zle, ale utapat sa v nostalgii nechcem... 

Takze prejdem k niecomu krajsiemu... rad by som povedal, ze Dominika mi zablahozelala prva :), ale skutocnost je taka, ze kvoli spatnym informaciam si mnohy mysleli, ze mam narodky skor :-D. Ale ak mam brat len tento den tak tak aj bolo - Domka prva... potom vygenerovane spravy z fora stranky Evermotion a EngoyCG ( ...tam som uz nebol vecnost :D) a potom rodinny prislusnici :). 

Bol som si sam spravit radost s Lukasom v meste. Vytiahol som 341 eur a siel si kupit darceky :).. nooo. darceky ako darceky :D odchadza nam graficka karta tak som objednal novu - trosku kvalitnejsiu. Potom som musel kupit farbu do tlaciarne bo uz mesiac nemame, dalej som kupil spacak na Put - nech nezmrznem... a este nejaky pripitok na nedelu a 8 rimskych svetlic na piatok :D na silvestra sme sa nimi ostrelovali a bola to supa tak pojdeme aj teraz :D uprostred noci - je to skoro ako scena z harryho potera - drzite v ruke dlhy klacek z ktoreho stielaju farebne letiace gulky :D odporucam kazdemu ale bacha na vlasi a odev z bavlny :D to sa rychlo chyta ... :D :D :D 

Chcel som byt na narodky s Domkou, ale ma vela hodin - sice o hodinu menej ako som bol informovany (7) ale i tak vela a zajtra pise pisomku z nabozka - ked mi vravela ze z coho - ze sekty a prvych 6. storoci krestanstva tak sa mi az oci prevratili... netusil som ze co vsetko sa moze ucit na nabozenstve ked z neho maturujete... myslel som, ze pridete a poviete desatoro, patoro, sestoro, maximalne rozoberiete nejake evanjelium a idete... :D - asi idilka

no vidim, ze opat dlhy clanok :D nejak ma to pisanie chytilo... ale na Ludku to nema - kratke ale nadherne ;) - v jednoduchosti je sila a krasa - rad to hovorim a je to pravdive... asi sa musim zjednodusit :D

Žiadne komentáre: