nedeľa 7. marca 2010

Pred hodinkou som sa vrátil z lesa. Boli sme s chalanmi miništrantmi zase trošku na vzduch. Už to je dávno čo sme boli niekde spolu. Peťo si kúpil novú airsoftovku (Tokio Marui - SOCOM MK23)- ja mám tú istú - heavy gun - tak sme si boli spolu zahrať pri bunkri airsoft. Poľovníci nám však zničili arénu. Mali sme urobené z dosák také kryty medzi stromami a oni nám to vytrhali a vyhádzali. Aspoň si myslím, že to boli oni. Možno niekto iný. Nevadí. Zahrali sme aj tak - len je to ťažšie a rýchlejšie hra omrzí. Ale dokázali ma stále presvedčiť na ďalšiu a ďalšiu hru. Myslel som, že bude väčšia kosa, ale dalo sa. Len som nenašiel okuliare a bolo treba ich - schytal som to dvakrát pod oko. Ale není žiadna modrina - len to fest zaštípalo.






Za minulý týždeň som toho v grafike zato spravil dosť. Nie síce nejak extra veľa, ale som bol až sám zo seba prekvapený, že som to zvládol - neveril som si. I teraz si dosť neverím - niekedy mám pocit, že nikdy sa mi to nepodarí - že nedokážem to čo oni. Spolieham sa na Pána a snažím sa čo najlepšie ako viem.
Ocovi som vysvetlil ako to myslím. Stále nie je nadšený - ale chápem, kto by bol. Má to svoje riziká a chápem ho. Ale chcem to skúsiť. Som rád, že aspoň nejak tak to berie a necháva mi čas pri PC aby som na sebe makal. Inak je to s mamkou. Tá to asi nevezme. Možno časom.

Včera sme tiež boli na Slančíku. Už som to tu minulý rok spomínal. Úžasný pohľad na to naše malé "údolíčko". Spomenul som si na verš zo žalmov

"Pripadol mi diel v kraji prekrásnom
a je to pre mňa znamenité dedičstvo."

Žalm 16

Je to tam naozaj nádherné. Možno, že iným by sa tam nepáčilo a nechápali by, čo na tom vidím. Možno sa mi tam páči kvôli tomu, čo som tam už prežil. Predsa to len mení pohľad. Ale i tak. Príroda je tam krásna, neustále tam fúka vietor. V lete je to samozrejme niečo iné, ale mne sa tam páči v každom ročnom období.

Žiadne komentáre: