utorok 15. septembra 2009

Poľsko 6-8. Jún 2009

V skratke a v rýchlosti. Domka ma pozvala. Že či reku nejdem s ich farnosťou na "púť" do Polandie. Do Čenstochovej (sry- neviem ako sa to piše).

Tak som sa zbalil a sadol s ňou do autobusu. Šiel som tam asi hľadať odpovede. Po tej afére s vysokou školou som nebol ešte úplne reštartovaný a potreboval som odpovede. Ako soľ. A na aké otázky? Samozrejme ohľadom Dominiky, ohľadom toho, čo odo mňa Boh žiada, čím mám ísť tou, či onou cestou. Prežil som tam jednu silnú krížovú cestu, ktorú inak ako "BOJ" popísať neviem. A ešte k tomu všetkému (a to to aj asi vyvolalo) to bola krížová cesta za kňazov...



Ale bolo to krásne pútnické miesto :). Aj čo sa týka pamiatok, aj čo sa týka duchovného zážitku. A odpovede? Ohľadom kňazstva sa dostavili... vďaka Bohu, už to vo mne nevyvoláva nepokoj a som taký uzmiernený - ak si ma povolá, budem to cítiť a prikívnem. Ale teraz to nie je. A Dominika? Tá mi dala odpoveď sama. Na ceste domov. Taktiež negatívnu, čo so mnou fajne zatriaslo. Ale opäť som sa presvedčil, že najväčšiu oporu mam v Bohu. Pomohol mi naozaj badateľne prekonať zranenie a za to mu ďakujem dodnes, lebo inak by som sa asi umáral v slzách a myšlienkach do totálneho vyčerpania a aj tak by to nikam neviedlo. Vďaka TI †

Teraz s nadhľadom sa na to pozerám ako na krásne tri dni. to miesto, ako pútnické miesto, odporúčam každému. Ešte tam niekedy určite zavýtam, keď sa zadarí :)

Žiadne komentáre: