utorok 15. septembra 2009

ComeBack

... neviem či to niekto číta :-D .. ale, pre mojich obľúbených stálych čitateľov veeeeeľkeeee AHOOOOJ po niekoľkých mesiacoch - tušim že to tri boli :-)

Vysvetlenie neprítomnosti? Odišiel mi zdroj na PC :D. A akosi sa mi to ani nechcelo riešiť, lebo som si spomenul na predošlé prázdniny, ako som ich strávil sedením za kompom a nič nerobil a pri vstupe na školu som bol znudený jak zašlá jahoda z Jogobelly. A naozaj. Tento takticko-psychologický ťah priniesol hneď i svoje ovocie. A tohtoročná úrodička bola bohatá. Vďaka Pánu Bohu za ňu † ;). I keď som bol pod ostrou trojmesačnou paľbou ústnych výhražok, aby som s tým PC niečo robil, nápor som vydržal do konca a i teraz mam chuť priviesť môj nový zdroj ku krachu :D. Ale zas to až nie :).

Ale v skutku, boli to nádherné prázdniny, plné úžasných (i menej úžasných, priam smutných) zážitkov. A i čo sa teraz týka nástupu na školu - človek čo prežil takéto prazdniny, nemá blbý a znechutený pocit z blížiacej sa školy. Teší sa :). A to je goodier :D.

NAJviac čo mi chýbalo, čo sa PC týka, je práve to, že som sa takouto formou nemohol s Vami o tieto zážitky podeliť. A teraz to už (naplno) vypisovať asi nebudem. Už to nemá tú "šťavu". Už by som to podal len sušené, ako slivky. ale v skratkách Vám to tu popíšem a ak sa podarí (a dúfam že sa podarí) tak pridám i foto ;).

Tak držte si klobúky - Dámi a Páni - začíname. :)

Žiadne komentáre: