streda 27. mája 2009

rainy day

dazd uz vydatne zmaca korienky rastlin, za co sa asi hadam posledny mesiac modlili vsetci polnohospodari a ludia so zahradkami. Aj my, alergici :-D, lebo konecne ten pel trochu usadne. Je vsak dost chladno. Odmrzaju mi koncatiny a jedine co mi zostava je zabalit sa do deky a spat. Ale je mi to luto lebo ked si tak zrekapitulujem den tak som toho moc nerobil na to aby som si mohol lahnut. Sice som sa konecne dal do cvicenia - posilujem uz akosi pravidelnejsie a to ma aj tesi. I ranajky som si ake take spravil, ale inak zeby nieco "kvalitne" porobene, to nie.

Zacal som pisat scenar. Film sa bude volat ONUS, co je z anglickeho prekladu Bremeno (alebo tiez vina). Skor to bude asi shortik, lebo asi to posielat nikomu nebudem a ak to chceme natocit my, tak to budem musiet spravit tak aby to malo cca 10 az 20 min. Aj asi viem ako ale zas ma to uz tak nenadchlo - ale nech uz aspon nieco normalne mame natocene. V podstate scenar je uz dopisany - skor by bolo dobre spravit storyboarding. A dumat ako vyriesit jednotlive sceny a efekty v nich.

A v pondelok som bol na prvej skuske v tomto semestri - z matiky. Ale velmi som sa do toho nepozeral a tak to aj dopadlo ze mam FX - tri body mi chybali. No co uz - vidime sa o tyzden :D len sa to musim uz poriadne naucit aby som to nezbabral.

Prsi ako z krhle. HA, nemusime polievat :D Dikes Boze :)

Žiadne komentáre: