piatok 24. apríla 2009

aaaa... už nám pripekaaaa :-)

intenzita slnečných fotónov za posledné dni rapídne stúpla a tak priamoúmerne s týmto nárastom my zo seba zhadzujeme odev, lebo je nám mocno horko :-D
Naozaj je teraz veľmi pekne. Určite aj vás sa častokrát spytali, ktoré obdobie máte najradšej. Momentálne by som povedal, že toto :-) Ale myslým, že je to skor tou náladou a tým všetkým okolo. Každé obdobie pre mna niečo znamená a moja odpoveď na otázku by asi najskôr znela :"Nie je obdobie, ktoré by som nemal rád."
Ale teraz, na jar, sa všetko zdá byť nové, hoc to už dávno poznám. Všetko mi príde také čisté, alebo čistejšie. Všetko vstáva zmrtvych, všetko sa obnovuje, ožíva a je úžasné to pozorovať. Neodpustím si ten nádherný pocit ked si vijdem do lesa alebo na lúku večer pri západe slnka a počuť iba spev vtákov. Je to iný spev, nový. Na jar je živší, rozmanitejší, hravejší a lahodí duši poslucháča. Je určite iný ako v lete či na jeseň, o zime ani nevravím. A i v dome, keď otvorím okná a do vnútra sa vlieva táto melódia jary, naplní ma radosťou a takým pokojom. človeka to až prinúti nechať hlučné veci bokom aby tu krásu neprerušil. Naozaj, jar je slávnostná. Jar je obdobím života a život ako taký podnecuje k plnšiemu žitiu, nie len prežívaniu.

Žiadne komentáre: